četrtek, 11. junij 2015

Alpha

 Kdo pa ni igral računalniške igre in se spoznaval z njeno tematiko, ki so bili velikokrat radovednost in kasnejše vodilo za zanimanja raznih zgodovinskih ali bolj specifičnih dogodkov povezanih z njo. Spomnimo se Call od Duty ali Medal of Honour s tematiko iz 2 sv. vojne. Današnji pogled lahko razkriva tudi smernice, ki so bile povezane z razvojem potrošniške tehnnologije in njene uporabe v dano-videno, kot pokušina za igranje. Po prelomnici tisočletja, kjer je bilo v javnih medijih moč prepoznati nekatere vzorce zasvojenosti z računalniškimi igrami oz. posedanjem pred računalnikom predvsem na internetu ali pehanjem za boljšo, bolj zmogljivo strojno opremo. Psihološko gledano so tovrstni pojavi le zrcalo resničnih problemov, ki odvajajo zdravega človeka od običajne ustaljenosti. Pojav je bolj odmik v zasebnost pred neprijetnimi življenskimi izkušnjami in nehotenja priznavanja ustaljenih, morda grobih ali zastarelih vedenjskih vzorcev ali obnašanja okolja. Iz mojih izkušenj lahko potrdim, da je vsakdo za vsakim obdobjem pretiravanja! prišla vedno streznitev na tako ali drugačen način. Mladina, ki je bila priklenjena na tovrstnih pojavih, kjer so se organizirano družili na svojstven način je skoraj zagotovo za nami ... Nekateri, sedaj že kot odrasli počasi le spoznavajo pravo vrednost so-bivanja in opuščanja starih, morda že 1000 let trajajočih vzorcev in odnosov. Ja, svet se spreminja in to na bolje ... Kratkočasje ali dolgočasje, včasih se ti dogodek oklepa tudi za dalj časa. Skrajnosti, ki se jih vsakdo naveliča narekuje zdravo mero do tovrstnega igranja. Zanimanje je eno, veselje in zabava drugo, zasvojenost pa nekaj tretjega.

    Od računalniških iger ali interneta ne moreš biti zasvojen. V ozadju je prikriti aspekt že videnega, ki običajno izvirajo iz odnosov v vezi, družini , bližnjih ali okolice, kjer botrujejo tudi velikokrat ... Nevednost je moč tistih, ki nimajo zavedanja, da bi bili pogumni samo zase.















Ni komentarjev:

Objavite komentar